المؤلف = Al-Hendawy، Mohammed Abdallah
The impact of hotel brand experience on citizenship behavior of five-star hotel customers in Egypt

المجلد 4، العدد 2، يوليو 2023، الصفحة 359-387

Fatma Ahmed Mostafa Ragab؛ Maha Misbah Mohammed Shabana؛ Mohammed Abdallah Al-Hendawy


Financial Literacy and Financial Well-being for the Owners of Small and Micro-Enterprises in Damietta Governorate

المجلد 4، العدد 1، يناير 2023، الصفحة 269-299

Ahmed Eid؛ محمد الهنداوي؛ مها مصباح محمد عبدالرازق شبانه


The Effect of Corporate Social Responsibility on Brand Relationship

المجلد 2، العدد الثاني - الجزء الأول، فبراير 2021، الصفحة 221-242

محمد الهنداوي؛ Ahmed Elsetouhi؛ سارة الخولي


Corporate Governance, Environmental and Social Responsibility and Firm Performance: Evidence from Egypt

المجلد 2، العدد الأول - الجزء الأول، يناير 2021، الصفحة 455-526

محمد الهنداوي؛ Amir Shousha؛ Ahmed Rady